Tevreden klanten, dat is onze doelstelling
Wanneer onze klanten tevreden zijn, dan zijn wij het eveneens en is onze doelstelling bereikt. Wij zijn dan ook verheugd met deze klantengetuigenissen, en danken de betrokken zaakvoerders om hun ervaringen te delen met ons.Jasper Rotsaert, managing partner bouwjobs.be
''Als jonge ondernemer komt er sowieso heel wat op je pad en daarom vind ik het dan ook zeer belangrijk om over specifieke situaties, waarover ik zelf twijfel te kunnen klankborden met een deskundige. Het ene moment is de vraag naar expertise zeer acuut aanwezig, het andere moment is dit eerder sporadisch, vandaar dat het systeem van credits een zeer handig systeem is. Je kan als klant zelf beslissen wanneer en hoeveel tijd je wenst te investeren in externe expertise zonder een heel traject te moeten volgen. Vandaar dat ik het KMO Adviescentrum zeker zou aanraden aan startende ondernemers.''
Jasper Rotsaert, managing partner, www.bouwjobs.be
"Zoals elke ondernemer waren er enkele vraagtekens waarover ik advies nodig had. Ik koos voor Johan Houbart van KMO Adviescentrum en hij hielp mijn uitdaging rond pricing te bespreken. Mijn vragen werden snel en goed beantwoord in een leuke persoonlijke videcall! Was allemaal heel eenvoudig boeken en de experten zijn van hoge kwaliteit!"
Phebe D'Hondt, zaakvoerder overondernemers.be
''Ik heb ondertussen twee gesprekken gehad via KMO Adviescentrum, eentje over impactvol communiceren en een gesprek over mijn financieel plan . Uit beide sessies heb ik heel veel nuttige informaties en tips gehaald. Een externe kijk is nu en dan noodzakelijk en verrijkend. Ik ga meteen aan de slag met de inzichten die de twee experts me hebben aangereikt. Ik vind KMO Adviescentrum een echte aanrader voor elke ondernemer die wil werken aan zijn bedrijf en daarbij geholpen en geïnspireerd wil worden door specialisten!''
Phebe D'Hondt, zaakvoerder overondernemers.be